Forum  Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
padnięty silnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Odnośnie silnika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
laikVW
PostWysłany: Wto 14:20, 15 Cze 2010 Powrót do góry

Dołączył: 15 Cze 2010

Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Po kupnie passata 1,9 tdi 130 km stwierdziłem olej w zbiorniczku wyrownawczym. Mechanik sprawdził chłodniczke oleju, była ok, więc zabrał się za wymiane uszczelki pod głowicą. Zrobił wszystko sprawdził, planował głowice i inne dodatkowe rzeczy przy wymianie uszczelki. Było ok. Po przejechaniu 2000 km. stwiedziłem, iż muszę dołac oleju do silnika. Przy okazji sprawdzam płyn w zbiorniczu wyrównawczym, a tam zamiast płunu G12 gęsty czarny olej. szok!!. U tego samego mechanika ponownie wymieniłem uszczelkę. Lecz on twierdził, że prawdopodobnie peknięty jest blok,gdyż uszczelka głowica ok. a on zawsze dobrze wymienia uszczelki. Wyczyścił, wymienił nawet zbiorniczek. Po wymianach do 700 km. było wszystko ok. Po przejechaniu około 100 km i z prędkością około 160 km/h zauważyłem czarny olej w zbiorniczku wyrównawczym. Czy kupować nowy silnik, czy iść do innego mechanika, który po raz kolejny wymiebni uszczelke pod głowicą itd. ?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Odnośnie silnika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare